Ulei motor MANNOL UHPD TS-7 Blue 10W40 MN7107-20, volum 20 litri, sintetic

949,00 lei

Tip ulei: sinteticVascozitate (SAE): 10W40Cantitate (litri): 20

Categorie: Brand:

Descriere

Ulei motor MANNOL UHPD TS-7 Blue 10W40 MN7107-20, volum 20 litri, sintetic

Ulei de motor sintetic pentru toate vremea pentru motoarele diesel de mare putere și de mare viteză de ultimă generație cu și fără turbocompresor funcționând în condiții severe cu combustibil cu conținut scăzut de sulf. Uleiul a trecut cu succes testele rutiere și de laborator la centrele VOLVO Mercedes-Benz MAN MACK și RENAULT și are aprobările scrise ale acestora.Specificații:- SAE 10W-40- API CK-4/CJ-4- ACEA E8- ACEA E11- DAF (ACEA E6)- IVECO (ACEA E6)- CATERPILLAR ECF-3- CUMMINS CES 20086- DETROIT DIESEL DDC 93K222- MB 228 31- MAN M 3775Aprobare:- Aprobare MACK EOS-4.5- Aprobare MB 228.51- Aprobare MAN M 3477- Aprobare RENAULT VI RLD-3- Aprobare VOLVO VDS-4.5Proprietățile produsului:- Baza sintetica de cea mai inalta calitate cu un pachet inovator de aditivi cu vascozitate optima intr-o gama larga de temperaturi ofera proprietati ideale anti-frictiune anti-uzura si anti-zgarieturi care prelungesc semnificativ durata de viata a echipamentului in toate chiar si cele mai multe extreme moduri de funcționare într-o gamă largă de temperaturi ambientale și oferă economii semnificative de combustibil;- Baza sintetică stabilă oferă uleiului o stabilitate oxidativă termică crescută care în combinație cu proprietăți excelente de dispersare a detergentului și conținut scăzut de cenușă reduce eficient depunerile și formarea de lac previne depunerile de tot felul și menține piesele motorului în special cilindru-piston in stare perfecta de curatare pe intreg intervalul dintre inlocuiri;- O formulă unică asigură rezistență la îmbătrânire a uleiului și datorită evaporării reduse și punctului de aprindere ridicat reduce „deșeurile” de detartrare de ulei ceea ce îi permite să fie utilizat în motoarele cu un interval de viață lung de până la 60.000 km și motoarele convenționale;- Datorita bazei sintetice vascozitatea optima are proprietati excelente la temperaturi scazute inclusiv un punct de curgere scazut impreuna cu o buna pompabilitate a uleiului si o capacitate de pornire a componentelor motorului la temperaturi scazute pornire la rece usoara (pana la -30 ºC) si uzură redusă la pornire;- Compatibil cu toate sistemele de post-tratare a gazelor de eșapament DPF TWC EGR și SCR datorită utilizării tehnologiei Low SAPS;- Protejează eficient piesele motorului de toate tipurile de coroziune;- Spumare redusa si rezistenta eficienta la aerare;- Trateaza eficient cu cresterea tensiunii de forfecare in timpul functionarii cauzata de vascozitatea crescuta datorata dispersiei funinginei;Potrivit pentru motoare care utilizează gaz natural (GNL) și gaz petrolier (GPL).Proiectat pentru toate tipurile de motoare diesel de mare capacitate (camioane autobuze etc.) mașini de teren (construcții minerit agricole) și echipamente speciale de la producători europeni americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro I – V. și VI unde este necesar un nivel de performanță de CK-4 sau mai mic.Când utilizați uleiuri CK-4 cu combustibili care conțin mai mult de 15 ppm sulf asigurați-vă că urmați recomandările producătorului motorului pentru intervalele de service.

Informații suplimentare

Greutate 20 kg
Căutare globală piese