Descriere
Ulei motor LIQUI MOLY Top Tec 4400 5W30 3752, volum 20 litri, sintetic
Ulei modern de motor de mare performanță cu conținut redus de cenușă utilizabil în orice anotimp care asigură un mers lin al motorului.Combinația dintre uleiurile de bază neconvenționale obținute prin tehnologia de sinteză și cei mai moderni aditivi garantează un ulei de motor care asigură o protecție deosebită la uzură reducând consumul de ulei și carburant și asigurând o lubrifiere rapidă a motorului.Autovehiculele Renault necesită un ulei de motor cu aceste specificații în cazul utilizării unui filtru de particule DPF pentru a mări la maximum durata de viață a acestuia.Top Tec 4400 5W-30 este potrivit pentru utilizare în autoturisme cu gaz (GNC/GPL).Proprietăți:- Lubrifiere instantanee după pornire la rece- Testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice- Rezistență excelentă la uzură- Funcționarea lină a motorului- Curățenia remarcabilă a motorului- Presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare- Asigură o durată lungă de viață- Reduce consumul de ulei și combustibil- Stabilitate mare la forfecare- Stabilitate optimă la îmbătrânire- Eficacitate optimă atunci când este utilizat neamestecatClasificări și specificații:- ACEA C4-08- Renault RN 0720Recomandări ale LIQUI MOLY pentru vehiculele care necesită următoarele specificații și aprobări:- Fiat 9.55535-S4- MB 226.51- MB 229.51Caracteristici tehnice:- Clasa SAE (uleiuri de motor): 5W-30- Densitate la 15°C: 0 850 g/cm³- Vâscozitate la 40°C: 70 mm²/s- Vâscozitate la 100°C: 12 mm²/s- Vâscozitate la -35°C: < 60000 mPas- Vâscozitate la -30°C: <=6600 mPas- Indice de vâscozitate: 169- HTHS la 150°C: >= 3 5 mPas- Punct de curgere: -39°C- Pierderea prin evaporare (Noack): 9 2%- Punct de aprindere: 220°C- Numărul total de bază: 7 6 mg KOH/g- Cenușă de sulfat: <= 0 5 g/100g- Culoare: L3 0Domeniu de aplicare:Pentru cea mai nouă generație de autovehicule Renault. Recomandat pentru turbo și convertizoare catalitice.Mod de utilizare:Respectați prescripțiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule și de motoare. Se obține efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.