Descriere
Ulei motor LIQUI MOLY Leichtlauf Special 5W30 A1/B1 9508, volum 1 litru, sintetic
Adecvat în mod special pentru autovehiculele Ford produse până în 2008Liqui Moly Low-Friction Special SAE 5W-30 este un ulei HC cu viscozitate redusă folosind tehnologie de ultimă generație tehnologiepentru utilizare pe tot parcursul anului. A fost special dezvoltat pentru vehicule care necesită un ACEA A1 sau B1 specificație ulei demotor. Combinația de uleiuri de bază neconvenționale cu aditivi de ultimă generație are a produs un ulei de motor cu vâscozitateredusă garantat cu stabilitate ridicată la forfecare care previne în mod fiabil formarea depunerilor reduce pierderile de frecare dinmotor și oferă o protecție remarcabilă împotriva purta. Reduce consumul de combustibil și crește semnificativ durata de viață amotorului.Proprietăți- garantează un consum redus de combustibil- lubrifiere instantanee după pornire la rece- stabilitate mare la forfecare- stabilitate optimă la îmbătrânire- fiabilitate ridicată a lubrifierii- reduce emisiile poluante- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice- curățenie ridicată a motoruluiCorespunde şi îndeplineşte următoarele specificaţii şi clasificări:ACEA A1 ∙ ACEA B1 ∙ API SL ∙ Ford WSS-M2C 912-A1 ∙ Ford WSS-M2C 913-A ∙ Ford WSS-M2C 913-B ∙ ILSAC GF-2Liqui Moly recomanda acest produs la vehicule pentru care sunt necesare următoarele specificaţiile:Fiat 9.55535-G1Caracteristici tehnice:Clasa SAE 5W-30 SAE J300Densitate la 15°C 0 855 g/cm³ DIN 51757Vâscozitate la 40°C 52 4 mm²/s ASTM D 7042-04Vâscozitate la 100°C 9 9 mm²/s ASTM D 7042-04Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293Indice de vâscozitate 179 DIN ISO 2909HTHS la 150°C 2 9 - 3 5 mPas ASTM D 5481Punct de aprindere 220°C DIN ISO 2592Punct de curgere - 45°C DIN ISO 3016Pierderea la evaporare 12 % (Noack) CEC-L-40-A-93Numărul total de bază 11 1 mg KOH/g DIN ISO 3771Cenușă de Sulfat 0 85 g/100g DIN 51575Culoare L3 5 DIN ISO 2049Domeniul de aplicare:Recomandat pentru cele mai recente specificaţii ale producatorului (WSS-M2C 913-D) pentru diferite tipuri de vehicule din 2011.Compatibil și poate fi utilizat fără ezitări și în vehiculele Ford mai vechi începând cu 7/1998. De asemenea potrivit pentru vehicule dela diverși alți producători. Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și catalitice convertoare.Nu este potrivit pentru VW cu intervale de întreținere extinse (WIV)!Mod de utilizare:Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare.