Descriere
Ulei motor LIQUI MOLY Top Tec 4200 5W30 3708, volum 20 litri, sintetic
Ulei universal conform celor mai noi tehnologii de la Audi BMW Mercedes-Benz și grupul VW.Uleiul de motor hightech cu viscozitate redusă fabricat prin tehnologia de sinteză din generația Longlife 3 asigură o curățenie deosebită a motorului datorită rezervei mari de putere. Îndeplinește cele mai stricte cerințe de testare ale producătorilor renumiți de autovehicule.Reduce formarea de depuneri nedorite la motoarele pe benzină și Diesel cu injecție directă (FSI TDI Common-Rail etc.). Menține consumul de ulei la un nivel scăzut.Asigură funcționalitatea filtrului de particule Diesel (DPF) și garantează o durată de serviciu maximă. Cu protecție la uzură îmbunătățită.Special pentru autovehiculele cu intervale lungi de schimbare a uleiului (WIV etc.).Proprietăți:- Testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice- Reduce emisiile poluante- Funcționarea lină a motorului- Reduce consumul de combustibil- Lubrifiere instantanee după pornire la rece- Durată lungă de viață a motorului- Rezistență excelentă la uzură- Presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare- Curățenia remarcabilă a motorului- Fiabilitate ridicată a lubrifierii- Stabilitate optimă la îmbătrânire- Stabilitate mare la forfecareCorespunde și îndeplinește următoarele specificații:- ACEA C3- API SP- BMW Longlife-04- MB-Approval 229.31- MB-Approval 229.51- Porsche C30- VW 504 00- VW 507 00Recomandări ale LIQUI MOLY pentru vehiculele cu specificații:- ACEA C2- BMW Longlife-01 (până în 2018)- BMW Longlife-01 FE (până în 2018)- Fiat 9.55535-S1- Fiat 9.55535-S3- VW 500 00- VW 501 01- VW 502 00- VW 503 00- VW 503 01- VW 505 00- VW 505 01- VW 506 00- VW 506 01 (cu excepția motoarelor R5 și V10 TDI produse înainte de 6/2006)Caracteristici tehnice:- Clasa SAE: 5W-30- Densitate la 15°C: 0 855 g/cm³- Vâscozitate la 40°C: 70 mm²/s- Vâscozitate la 100°C: 12 2 mm²/s- Vâscozitate la -35°C: < 60000 mPas- Vâscozitate la -30°C: <=6600 mPas- Indice de vâscozitate: 173- HTHS la 150°C: >= 3 5 mPas- Punct de curgere: -42°C- Pierderea la evaporare: 9 5% (Noack)- Punct de aprindere: 230°C- Numărul total de bază: 11 1 mg KOH/g- Cenușă de Sulfat: 0 85 g/100g- Culoare: L3 5Domenii de utilizare:Pentru motoarele pe benzină și diesel care respectă standardele de emisii Euro 4 Euro 5 și Euro 6 (inclusiv FSI common rail și pompe duze). Potrivit și pentru vehiculele cu motor (CNG / GPL) și vehiculele cu filtru de particule diesel (DPF) chiar dacă este recondiționat. Excepție: motoarele R5 și V10 TDI fabricație înainte de 06/2006. Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și convertori catalitici. Pentru cerere universală pentru cele mai noi tehnologii motorizate de la Audi BMW Mercedes-Benz și grupul VW.Mod de utilizare:Se vor respecta indicațiile producătorilor de motoare și autovehicule. Eficiența maximă și protecția filtrului de particule este asigurată doar dacă uleiul se utilizează în stare neamestecată. Indicații pentru atelierele de service: restul de ulei din rezervor nu trebuie să fie mai mare de 5%.