Ulei motor LIQUI MOLY Touring High Tech SHPD 15W40 1061, volum 20 litri, mineral

793,00 lei

Tip ulei: mineralVascozitate (SAE): 15W40Cantitate (litri): 20

Categorie: Brand:

Descriere

Ulei motor LIQUI MOLY Touring High Tech SHPD 15W40 1061, volum 20 litri, mineral

Cod produs – SKU: THT SHPD 15W-40Marcă: Liqui MolyTip ulei: MineralVascozitate: 15W 40Ulei motor modern multigrad. Special dezvoltat pentru flote de vehicule mixte. Uleiuri de bază de înaltă calitate și cea mai recentătehnologie de aditivare garantează rezerve maxime de performanță și protecție excepțională la uzură pe intervale extrem de lungide schimbare a uleiului. Testat pe motoare cu convertoare catalitice și ideale pentru vehicule cu sau fără turbosuflant pe gaz.Proprietăți- rezistență excelentă la uzură- proprietăți remarcabile de detergent și dispersant- potrivit pentru toate motoarele diesel.- intervale de schimb de ulei extrem de lungi- stabilitate optimă la îmbătrânire- stabilitate remarcabilă a vâscozității- previne „lustruirea aliajelor”Indeplineşte şi corespunde următoarelor specificaţii şi clasificări :ACEA E7 ∙ ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API CH-4 ∙ API SL ∙ MB-Approval 228.3 ∙ MTU Typ 2Liqui Moly recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077 ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3275-1 ∙ Renault Trucks RLD-2 ∙ Volvo VDS-3Caracteristici tehniceClasa SAE 15W-40 SAE J300Densitate la 15°C 0 875 g/cm³ DIN 51757Vâscozitate la 40°C 100 0 mm²/s ASTM D 7042-04Vâscozitate la 100°C 14 4 mm²/s ASTM D 7042-04Vâscozitate la -25°C < 60000 mPas ASTM D 4684Vâscozitate la -20°C <=7000 mPas ASTM D 5293Indice de vâscozitate 148 DIN ISO 2909HTHS la 150°C >= 3 7 mPas ASTM D 5481Punct de curgere -30°C DIN ISO 3016Pierderea la evaporare 11 7% (Noack) CEC-L-40-A-93Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592Numărul total de bază 10 5 mg KOH/g DIN ISO 3771Cenușă sulfat 1 0 – 1 6 g/100g DIN 51575Culoare L 4 5 DIN ISO 2049Domeniul de aplicareUlei all-season. Dezvoltat special pentru vehiculele comerciale cu motoare Diesel fără filtru de particule Diesel (DPF). Adecvat deasemenea pentru parc auto mixt. Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator.Mod de utilizareSe vor respecta prescripţiile de exploatare ale producătorilor de autovehicule şi de motoare.

Informații suplimentare

Greutate 20 kg
Căutare globală piese