Descriere
Ulei motor LIQUI MOLY Top Tec Truck 4050 10W40 3794, volum 20 litri, sintetic
Acest ulei de motor cu viscozitate redusă produs prin tehnologia de sinteză oferă o rezervă de putere extrem de mare și asigură presiunea optimă a uleiului și o peliculă de lubrifiant chiar și în condiții de funcționare critice.Uleiul permite intervale maxime de schimbare a uleiului reduce consumul de ulei și îndeplinește cele mai înalte cerințe de testare ale producătorilor renumiți de autovehicule.De asemenea asigură funcționalitatea și durata maximă de serviciu a filtrului de particule Diesel (DPF).Proprietăți:- Proprietăți remarcabile de detergent și dispersant- Rezistență mare la uzură- Previne lustruirea forajului- Rezistență remarcabilă a filmului de ulei- Rezistență excelentă la îmbătrânire- Gama largă de temperatură de funcționare- Fără depozite- Stabilitate mare la forfecare- Comportament excelent la pornire la rece- Compatibil înapoi- Menține răcitorul de aer de încărcare extrem de curatClasificări și specificații:- ACEA E6- ACEA E7- ACEA E9- API CI-4- Deutz DQC IV-10 LA- Deutz DQC IV-18 LA- Mack EO-N- MAN M 3477- MB-Approval 228.51- Renault Trucks RGD- Renault Trucks RLD-2- Renault Trucks RXD- Volvo CNG- Volvo VDS-3Recomandări ale LIQUI MOLY pentru vehiculele care necesită următoarele specificații și aprobări:- Caterpillar ECF-1-a- Cummins CES 20076- Cummins CES 20077- DAF HP2- Deutz DQC III-10 LA- JASO DH-2- Mack EO-M Plus- MAN M 3271-1- MB 226.9- MTU Typ 3.1Caracteristici tehnice:- Clasa SAE (uleiuri de motor): 10W-40- Densitate la 15°C: 0 865 g/cm³- Vâscozitate la 40°C: 95 0 mm²/s- Vâscozitate la 100°C: 14 5 mm²/s- Vâscozitate la -35°C: < 60000 mPas- Vâscozitate la -30°C: <=7000 mPas- Indice de vâscozitate: 155- HTHS la 150°C: >= 3 5 mPas- Punct de curgere: -39°C- Pierderea prin evaporare (Noack): 7 7%- Punct de aprindere: 230°C- Numărul total de bază: 10 5 mg KOH/g- Cenușă de sulfat: ≤ 1 0g/100g- Culoare: L 3 0Domeniul de aplicare:Special pentru motoarele Diesel ale vehiculelor utilitare extrem de solicitate conform normei de emisii Euro IV Euro V și Euro VI cu tratarea ulterioară a gazelor de ardere și a filtrului de particule de calamină (DPF/CRT). În funcție de prescripțiile producătorului poate fi utilizat parțial și în vehiculele utilitare mai vechi din clasa de noxe Euro II și Euro III în stare neamestecată.Mod de utilizare:Respectați prescripțiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule și de motoare. Se obține efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.