Descriere
Ulei motor LIQUI MOLY Top Tec Truck 10W40 4050 3794, volum 20 litri, sintetic
Cod produs – SKU: Top Tec Truck 4050 10W-40Marcă: Liqui MolyTip ulei: Tehnologie de sintezăVascozitate: 10W 40Ulei de motor cu viscozitate redusă produs prin tehnologia de sinteză cu rezervă de putere extrem de mare. Asigură presiunea optimă a uleiului şi pelicula de lubrifiant chiar şi în condiţii de funcţionare critice. Permite intervale maxime de schimbare a uleiului. Reduce consumul de ulei. Îndeplineşte cele mai înalte cerinţe de testare ale producătorilor renumiţi de autovehicule. Asigură funcţionalitatea şi durata de serviciu maximă a filtrului de particule Diesel (DPF).Proprietăți- proprietăți remarcabile de detergent și dispersant- rezistenta mare la uzura- previne „lustruirea forajului”- rezistență remarcabilă a filmului de ulei- rezistenta excelenta la imbatranire- gamă largă de temperatură de funcționare- fără depozite- stabilitate mare la forfecare- comportament excelent la pornire la rece- compatibil înapoi- menține răcitorul de aer de încărcare extrem de curatClasificări şi specificaţii:ACEA E6 ∙ ACEA E7 ∙ ACEA E9 ∙ API CI-4 ∙ Deutz DQC IV-10 LA ∙ Deutz DQC IV-18 LA ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3477 ∙MB-Approval 228.51 ∙ Renault Trucks RGD ∙ Renault Trucks RLD-2 ∙ Renault Trucks RXD ∙ Volvo CNG ∙ Volvo VDS-3LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:Caterpillar ECF-1-a ∙ Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077 ∙ DAF HP2 ∙ Deutz DQC III-10 LA ∙ JASO DH-2 ∙ Mack EO-M Plus ∙MAN M 3271-1 ∙ MB 226.9 ∙ MTU Typ 3.1Caracteristici tehnice:Clasa SAE 10W-40 SAE J300Densitate la 15°C 0 865 g/cm³ DIN 51757Vâscozitate la 40°C 95 0 mm²/s ASTM D 7042-04Vâscozitate la 100°C 14 5 mm²/s ASTM D 7042-04Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684Vâscozitate la -30°C <=7000 mPas ASTM D 5293Indice de vâscozitate 155 DIN ISO 2909HTHS la 150°C >= 3 5 mPas ASTM D 5481Punct de curgere -39°C DIN ISO 3016Pierderea la evaporare 7 7 % (Noack) CEC-L-40-A-93Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592Numărul total de bază 10 5 mg KOH/g DIN ISO 3771Cenușă de Sulfat ≤ 1 0g/100g DIN 51575Culoare L 3 0 DIN ISO 2049Domeniul de aplicare:Special pentru motoarele Diesel ale vehiculelor utilitare extrem de solicitate conform normei de emisii Euro IV Euro V şi Euro VI cutratarea ulterioară a gazelor de ardere şi a filtrui de particule de calamină (DPF/CRT). În funcţie de prescripţiile producătorului poatefi utilizat parţial şi în vehiculele utilitare mai vechi din clasa de noxe Euro II şi Euro III în stare neamestecată.Mod de utilizare:Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizatîn stare neamestecată.