Descriere
Ulei motor LIQUI MOLY Top Tec 4400 5W30 2319, ACEA C4-08, RENAULT RN 0720, volum 1 litru, sintetic
Ulei modern de motor de mare performanţă cu conţinut redus de cenusă utilizabil în orice anotimp care asigură un mers lin al motorului. Combinaţia dintre uleiurile de bază neconvenţionale obţinute prin tehnologia de sinteză şi cei mai moderni aditivi garantează un ulei de motor care asigură o protecţie deosebită la uzură reducând consumul de ulei şi carburant şi asigurând o lubrifiere rapidă a motorului. Autovehicule Renault necesita un ulei de motor cu aceste specificaţii în cazul utilizării unui filtru de particule DPF pentru a mări la maximum durata de viaţă a acestuia. Top Tec 4400 5W-30 este potrivit pentru utilizare în autoturisme cu gaz (GNC / GPL).Proprietăți- lubrifiere instantanee după pornire la rece- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice- rezistență excelentă la uzură- funcționarea lină a motorului- curățenia remarcabilă a motorului- presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare- asigură o durată lungă de viață- reduce consumul de ulei și combustibil- durată lungă de viață a motorului- stabilitate mare la forfecare- stabilitate optimă la îmbătrânire- eficacitate optimă atunci când este utilizat neamestecatClasificări şi specificaţii:ACEA C4-08 ∙ Renault RN 0720Liqui Moly recomandă acest ulei și pentru vehicolele care au nevoie de următorele specificații și aprobări:Fiat 9.55535-S4 ∙ MB 226.51 ∙ MB 229.51Caracteristici tehnice:Clasa SAE 5W-30 SAE J300Densitate la 15°C 0 850 g/cm³ DIN 51757Vâscozitate la 40°C 70 mm²/s ASTM D 7042-04Vâscozitate la 100°C 12 mm²/s ASTM D 7042-04Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293Indice de vâscozitate 169 DIN ISO 2909HTHS la 150°C >= 3 5 mPas ASTM D 5481Punct de curgere – 39°C DIN ISO 3016Pierderea la evaporare 9 2 % (Noack) CEC-L-40-A-93Punct de aprindere 220°C DIN ISO 2592Numărul total de bază 7 6 mg KOH/g DIN ISO 3771Cenușă de Sulfat <= 0 5 g/100g DIN 51575Culoare L3 0 DIN ISO 2049Domeniul de aplicare:Pentru cea mai noua generatie de autovehicule Renault. Recomandat pentru turbo si convertizoare catalitice.Mod de utilizare:Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare.Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.