Descriere
Ulei motor LIQUI MOLY Top Tec 4100 5W40 3703, volum 60 litri, sintetic
Ulei de motor sintetic de ultimă oră pentru motoare pe benzină și motorină.Este un ulei modern de motor de mare performanță recomandat pentru motoarele pe benzină și motorină cu și fără filtru de particule de funingine (DPF).Combinând uleiurile de bază neconvenționale obținute prin tehnologia de sinteză cu cei mai moderni aditivi asigură o protecție deosebită la uzură reducând consumul de ulei și carburant și asigurând o lubrifiere rapidă a motorului.Acest ulei permite intervale de schimb ale uleiului de până la 30.000 km în funcție de prescripțiile producătorului.Conform cu cerințele autoturismelor cu EURO 4 5 și 6 și este recomandat și pentru motoarele pe gaz (CNG/LPG).Proprietăți:- Curățenia remarcabilă a motorului- Funcționarea lină a motorului- Testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice- Stabilitate mare la forfecare- Fiabilitate ridicată a lubrifierii- Durată lungă de viață a motorului- Miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț- Presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare- Lubrifiere instantanee după pornire la receSpecificații și clasificări:- ACEA C3- API SN- Ford WSS-M2C 917-A- MB-Approval 229.31- Porsche A40- VW 505 00- VW 505 01Recomandări ale LIQUI MOLY pentru vehiculele cu specificațiile:- BMW Longlife-04 (până în 2018)- Fiat 9.55535-H2- Fiat 9.55535-M2- Fiat 9.55535-S2- GM dexos2- Renault RN 0700- Renault RN 0710Caracteristici tehnice:- Clasa SAE: 5W-40- Densitate la 15°C: 0 855 g/cm³- Vâscozitate la 40°C: 88 mm²/s- Vâscozitate la 100°C: 14 3 mm²/s- Vâscozitate la -35°C: < 60000 mPas- Indice de vâscozitate: 169- HTHS la 150°C: >= 3 5 mPas- Punct de curgere: -42°C- Pierderea la evaporare: 9 5% (Noack)- Punct de aprindere: 232°C- Numărul total de bază: 7 5 mg KOH/g- Cenușă de sulfat: <= 0 8 g/100g- Culoare: L2 5Domeniu de aplicare:Ulei all-season potrivit pentru motoarele pe benzină și diesel care respectă standardele de emisii Euro 4 Euro 5 și Euro 6 inclusiv cele cu tehnologie Common-Rail și tehnologie pompă-injector. Adecvat în mod special pentru autovehiculele acționate cu gaz (CNG/LPG) și autovehiculele cu filtru de particule Diesel (DPF) inclusiv la echiparea ulterioară. Testat pentru sisteme turbo și sisteme cu catalizator.Mod de utilizare:Respectați prescripțiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule și de motoare. Utilizați numai în combinație cu motorină fără sulf! Se obține efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.