Descriere
Ulei motor LIQUI MOLY SPECIAL TEC F 0W30 8903, volum 5 litri, sintetic
Cod produs – SKU: SPECIAL TEC F 0W-30Marcă: Liqui MolyTip ulei: Tehnologie de sintezăVascozitate: 0W 30Ulei de motor cu viscozitate redusă fabricat prin tehnologie de sinteză dezvoltat special pentru cerinţele motoarelor Diesel de la Ford. Materiile prime selectate cu grijă ajută la menținerea motorului curat. Tehnologia specială de protecție împotriva uzurii protejează excelent motorul asigurând o frecare minimă și o economie maximă de combustibil. Datorită aderenţei deosebite a lubrifiantului la suprafeţele metalice uleiul este excepţional adecvat pentru autovehiculele cu sistem automat pentru pornire-oprire. Acest lubrifiant de înaltă performantă îndeplineşte cerinţele impuse de turbocompresorul de supraalimentare şi sistemele moderne de tratare a gazelor de evacuare precum şi sistemul şi filtrul de particule Diesel.Proprietăți- economie mare de combustibil- rezistență excelentă la uzură- Ideal pentru sistemele start-stop- comportament excelent la pornire la rece- rezistenta ridicata la imbatranire- curățenia remarcabilă a motorului- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice- potrivit pentru filtrele de particule dieselSpecificații și aprobări:ACEA C2 ∙ Jaguar / Land Rover STJLR.03.5007Liqui Moly recomandă acest ulei și pentru vehicolele care au nevoie de următorele specificații și aprobări:Ford WSS-M2C950-ADate tehniceVâscozitate clasa SAE 0W-30 SAE J300Densitate la 15°C 0 850 g/cm³ DIN 51757Vâscozitate la 40°C 49 0 mm²/s ASTM D 7042-04Vâscozitate la 100°C 9 5 mm²/s ASTM D 7042-04Viscosity at -40°C (MRV) < 60000 mPas ASTM D 4684Viscosity at -35°C (CCS) < 6200 mPas ASTM D 5293HTHS la 150°C > 2 9 mPas ASTM D 5481Indice de vâscozitate 185 DIN ISO 2909Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016Punct de aprindere 220°C DIN ISO 2592Pierderea prin evaporare (Noack) 12 0 % ASTM 5800BCenuşă sulfatată 0 8 g/100g DIN 51575Număr culoare (ASTM) L 2 5 DIN ISO 2049Domenii de aplicareUlei de motor all-season HC. Special pentru automobilele Diesel TDCi de la Ford începând cu anul 2014. Testat pentru filtrulde particule Turbo cât şi Diesel.AplicațieTrebuie respectate instrucțiunile de utilizare ale producătorilor de vehicule şi motoare.