Descriere
Ulei motor LIQUI MOLY Special Tec 6600 0W20 21411, volum 5 litri, sintetic
Ulei de motor premium cu frecare redusă realizat prin tehnologie de sinteză. Asigură o lubrifiere optimă stabilitate remarcabilă a peliculei de lubrifiere uzură și depuneri minime chiar în regimuri de lucru extreme.Ideal pentru motoare cu sistem stop & go.Garantează performanțe maxime cu un consum redus de combustibil.Proprietăți- presiune optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare- stabilitate la forfecare ridicată- lubrifiere instantanee după pornire la rece- durată de viață lungă a motorului- funcționarea lină a motorului- rezistență excelentă la uzură- curățenie excepțională a motorului- stabilitate optimă la îmbătrânire- comportament excelent la temperaturi ridicate și joase- fiabilitate ridicată a lubrifierii- testat pentru turbocompresoare și catalizatoare- economisește combustibil și reduce emisiile poluanteSpecificații și aprobări:∙ ACEA C5∙ API SN Plus + RC∙ ILSAC GF-5∙ BMW Longlife-17 FE+∙ MB-Approval 229.71∙ Opel OV0401547Liqui Moly recomandă acest ulei și pentru vehicolele care au nevoie de următorele specificații și aprobări∙ Chrysler MS-12145∙ Fiat 9.55535-GSX∙ Ford WSSM2C 947-B1Date tehniceClasa SAE (uleiuri de motor) 0W-20 SAE J300Densitate la 15 ° C 0 845 g / cm³ DIN 51757Vâscozitate la 40 ° C 43 0 mm² / s ASTM D 7042-04Vâscozitate la 100 ° C 8 5 mm² / s ASTM D 7042-04Vâscozitate la -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684Vâscozitate la -35 ° C (CCS) <= 6200 mPas ASTM D 5293Indicele de vâscozitate 180 DIN ISO 2909HTHS la 150 ° C > = 2 6 mPasASTM D 5481 Punctul de picurare -48 ° C DIN ISO 3016Pierderea prin evaporare (nr.) 11% CEC-L-10-A-93Punct de inflamabilitate 230 ° C DIN ISO 2592Număr de bază total 8 3 mg KOH / g DIN ISO 3771Cenușă de sulfat <=0 8% DIN 51575Numărul de culoare (ASTM) L 3 0 DIN ISO 2049Domenii de aplicarePentru vehiculele pe benzină și diesel. Special dezvoltat pentru cerințele BMW Mercedes-Benz Opel și alți producători.RecomandareRespectati reglementările producatorului de funcționare ale vehiculului și motorului.Eficiența optimă este posibilă numai atunci când produsul este folosit neamestecat.