Descriere
Ulei motor LIQUI MOLY Molygen New Generation 5W40 8576, volum 1 litru, sintetic
Ulei de motor cu vascozitate redusa de inalta performanta pentru utilizarea all-season. Combinatia de uleiuri de baza neconvetionale cu tehnologia cea mai avansata de producere a aditivilor precum si aditivul special Molygen garanteaza un ulei de motor cu vascozitate redusa stabil la forfecare care previne depunerile in siguranta reduce considerabil pierderile prin frecare ale motorului si astfel ofera o protectie optima la uzura. Acest lucru determina o economisire a carburantului concomitent cu prelungirea duratei de serviciu a motorului.Proprietăți- curățenia remarcabilă a motorului- comportament excelent la temperaturi ridicate și scăzute- frecare și reducerea uzurii- stabilitate optimă la îmbătrânire- protecție excelentă la uzură- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț- fiabilitate de ungere remarcabilă- stabilitate mare la forfecare- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice- lubrifiere instantanee după pornire la receClasificări și specificații:ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SN ∙ BMW Longlife-01 (up to 2018) ∙ Fiat 9.55535-H2 ∙ Fiat 9.55535-N2 ∙ Fiat 9.55535-Z2 • GWM • HAVAL∙ MB 229.5 ∙ Opel GM-LL-B-025 ∙ Porsche A40 ∙ Renault RN 0700 ∙ Renault RN 0710 ∙ VW 502 00 ∙ VW 505 00Date tehniceClasa SAE 5W-40 SAE J300Densitate la 15°C 0 850 g/cm³ DIN 51757Vâscozitate la 40°C 80.7 mm²/s ASTM D 7042-04Vâscozitate la 100°C 14 0 mm²/s ASTM D 7042-04Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293Indice de vâscozitate 180 DIN ISO 2909HTHS la 150°C >= 3 5 mPas ASTM D 5481Punct de curgere -45°C DIN ISO 3016Pierderea la evaporare (Noack) 11 0 Gew.-% DIN 51581Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592Numărul total de bază 11 3 mg KOH/g DIN ISO 3771Cenușă de sulfat 1 0 – 1 6 g/100g DIN 51575Culoare verde fluorescentDomenii de aplicareOptim pentru motoarele moderne pe benzină și diesel cu și fără turbocompresoare cu gaz de evacuare. Pentru protejarea și păstrareavalorii motorului pe perioade lungi între schimbările de ulei și cu sarcini mari.AplicațieTrebuie respectate instrucțiunile de utilizare ale producătorilor de vehicule și de motoare. Poate fi amestecat cu toate uleiurile de motordisponibile în comerț. Efectul optim obținut numai atunci când este folosit singur (adică fără amestecare).