Descriere
Ulei motor LIQUI MOLY Molygen New Generation 5W30 9047, volum 1 litru, sintetic
Ulei de motor cu vâscozitate redusă de înaltă performanţă pentru utilizarea all-season. Combinaţia de uleiuri de bază neconvenţionale cu tehnologia cea mai avansată de producere a aditivilor precum şi aditivul special Molygen garantează un ulei de motor cu vâscozitate redusă stabil la forfecare care previne depunerile în siguranţă reduce considerabil pierderile prin frecare ale motorului şi astfel oferă o protecţie optimă la uzură. Acest lucru determină o economisire a carburantului concomitent cu prelungirea duratei de service a motorului.Proprietăți- rezistență excelentă la uzură- reducerea frecării și uzurii- funcționarea lină a motorului- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice- curățenia remarcabilă a motorului- rezistență deosebită la forfecare- fiabilitate de ungere remarcabilă- lubrifiere instantanee după pornire la rece- economisește combustibil și reduce emisiile poluante- comportament excelent la temperaturi ridicate și scăzute- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț- stabilitate optimă la îmbătrânireSpecificații:API SP ∙ ILSAC GF-6ALiqui Moly recomanda utilizarea acestui produs si la autovehiculele care cer urmatoarele specificatii:Chrysler • Chrysler MS-6395 • Daihatsu • Fiat 9.55535-CR1 • Ford • Ford WSS-M2C 946-A • Ford WSS-M2C 946-B1 • FordWSS-M2C 961-A1 • GM 6094 M • GM dexos1 Gen 3 • GWM • HAVAL • Honda • Hyundai • Isuzu • Kia • Mazda • Mitsubishi • Nissan• Subaru • Suzuki • Toyota • WulingDate tehniceClasa SAE 5W-30 SAE J300Densitate la 15°C 0 850 g/cm³ DIN 51757Vâscozitate la 40°C 63 4 mm²/s ASTM D 7042-04Vâscozitate la 100°C 10 78 mm²/s ASTM D 7042-04Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293Indice de vâscozitate 162 DIN ISO 2909HTHS la 150°C >= 2 9 mPas ASTM D 5481Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016Pierderea la evaporare 9 8 Gew.-% (Noack) CEC-L-40-A-93Punct de aprindere 223°C DIN ISO 2592Numărul total de bază 7 2 mg KOH/g DIN ISO 3771Culoare verde fluorescentDomenii de aplicareOptim pentru cele mai moderne motoare pe benzină japoneze şi americane cu tehnologie pe mai multe supape turbocompresor de supraalimentare precum şi cu şi fără răcirea aerului de supraalimentare (LLK). Pentru protecţia şi menţinereamotorului în cazul intervalelor lungi de schimbare a uleiului şi pentru cerinţele deosebite în materie de motorizare.AplicațieTrebuie respectate instrucțiunile de utilizare ale producătorilor de vehicule și de motoare. Poate fi amestecat cu toate uleiurile de motordisponibile în comerț. Efectul optim obținut numai atunci când este folosit singur (adică fără amestecare).