Ulei motor LIQUI MOLY Longlife III 5W30 20820, volum 1 litru, sintetic

79,00 lei

Tip ulei: sinteticVascozitate (SAE): 5W30Cantitate (litri): 1

Categorie: Brand:

Descriere

Ulei motor LIQUI MOLY Longlife III 5W30 20820, volum 1 litru, sintetic

Cod produs – SKU: Longlife III 5W-30Marcă: Liqui MolyTip ulei: Tehnologie de sintezăVascozitate: 5W 30Ulei de motor cu frecare redusă bazat pe tehnologia sintetică Longlife generația a 3-a. Garantează o curățenie deosebită a motorului. Reduce acumularea depunerilor dificile. Asigură funcționarea fiabilă și maximizează durata de viață a filtrului de particule diesel (DPF). Pentru utilizarea cu vehicule cu intervale lungi de schimbare a uleiului (WIV etc.).Proprietăți- lubrifiere instantanee după pornire la rece- previne acumularea de depozite- rezistenta mare la uzura- stabilitate optimă la îmbătrânire- fiabilitate de ungere remarcabilă- curățenia remarcabilă a motorului- economisește combustibil și reduce emisiile poluante- testat pentru turbocompresoare și convertoare cataliticeSpecificații şi aprobări:ACEA C3 ∙ API SN ∙ VW 504 00 ∙ VW 507 00LIQUI MOLY recomandă de asemenea acest produs pentru vehicule pentru care sunt necesare următoarele specificații:API CF ∙ BMW Longlife-04 (după 2018) ∙ MB 229.51 ∙ Porsche C30Caracteristici tehniceClasa SAE (uleiuri de motor) 5W-30 SAE J300Densitate la 15 ° C 0 855 g / cm³ DIN 51757Vâscozitate la 40 ° C 70 0 mm² / s ASTM D 7042-04Vâscozitate la 100 ° C 12 2 mm² / s ASTM D 7042-04Vâscozitate la -35 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684Vâscozitate la -30 ° C (CCS) <= 6600 mPas ASTM D 5293Indicele de vâscozitate 173 DIN ISO 2909HTHS la 150 ° C > = 3 5 mPas ASTM D 5481Punctul de curgere -42 ° C DIN ISO 3016Pierderea prin evaporare (Noack) 9 5% CEC-L-40-A-93Punct de aprindere 230 ° C DIN ISO 2592TBN 8 5 mg KOH / g DIN ISO 3771Cenușă de sulfat ≤ 0 8 g/100g DIN 51575Numărul de culoare (ASTM) L3 DIN ISO 2049Domenii de aplicareSpecial dezvoltat pentru utilizarea pe vehiculele Volkswagen și VW Group. Ulei pentru tot timpul anului pentru motoarele pe benzină șidiesel incluzând tehnologia FSI common rail și cu jet de pompare. De asemenea este potrivit pentru vehicule cu gaz (CNG / GPL) șivehicule cu filtru de particule diesel (DPF) – de asemenea dacă este modernizat. Testat pentru utilizare cu turbocompresoare șiconvertizoare catalitice.AplicațieTrebuie respectate instrucțiunile de utilizare ale producătorilor de vehicule și de motoare.Notă: Eficiența și protecția deplină a filtrului de particule diesel sunt garantate numai atunci când produsul nu este amestecat.

Informații suplimentare

Greutate 1 kg
Căutare globală piese