Descriere
Ulei motor LIQUI MOLY Special Tec DX1 5W30 20969, volum 5 litri, sintetic
Ulei de motor de înaltă tehnologie cu frecare redusă pe produs prin tehnologie de sinteză.Optimizează consumul de combustibil.Asigură un comportament excelent la pornirea la rece protecție optimă la uzură și curățirea remarcabilă a motorului.Tehnologia inovativă bazată pe aditivi minimizează pre-aprinderea cu viteză redusă (LSPI) și astfel asigură o viață a motorului mai lungă.Ideal pentru intervale extinse de schimb de ulei și cerințe extreme asupra motorului.Proprietăți- Reducerea pre-aprinderii cu viteză redusă (LSPI) și pre-aprindere stocastică (SPI)- garantează un consum redus de combustibil- rezistență excelentă la uzură- curățenia remarcabilă a motorului- testat pentru turbocompresoare și convertoare cataliticeCorespunde şi îndeplineşte următoarele specificaţii şi clasificări:∙ API SP∙ ILSAC GF-6ALiqui Moly recomanda acest produs la vehicule pentru care sunt necesare următoarele specificaţiile:∙ API SN + RC∙ Chrysler∙ Ford WSS-M2C 946-A∙ Ford WSS-M2C 946-B1∙ GM dexos1 Gen 2∙ Honda∙ Hyundai∙ Kia∙ Mazda∙ Nissan∙ ToyotaCaracteristici tehnice:Clasa SAE – 5W-30 – SAE J300Densitate la 15°C – 0 850 g/cm³ – DIN 51757Vâscozitate la 40°C – 60 2 mm²/s – ASTM D 7042-04Vâscozitate la 100°C – 10 4 mm²/s – ASTM D 7042-04Vâscozitate la -35°C – < 60000 mPas - ASTM D 4684Vâscozitate la -30°C - <=6600 mPas - ASTM D 5293Indice de vâscozitate - 163 - DIN ISO 2909HTHS la 150°C - >2 9 mPas – ASTM D 5481Punct de curgere – – 45°C – DIN ISO 3016Pierderea la evaporare – 9 5 % (Noack) – CEC-L-40-A-93Punct de aprindere – 230 – DIN ISO 2592Numărul total de bază – 9 0 mg KOH/g – DIN ISO 3771Cenușă de Sulfat – 0 9 g/100g – DIN 51575Culoare – L 3 5 – DIN ISO 2049Domeniul de aplicare:Special dezvoltat pentru cerințele GM și Vehicule Opel cu motor pe benzină. Alți producători precum Chrysler Ford Kia Honda Hyundai Mazda Nissan Toyota etc. de asemenea uneori necesită un lubrifiant cu această specificație pentru diverse tipuri de vehicule.Mod de utilizare:Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.