Descriere
Ulei motor LIQUI MOLY Top Tec 6200 0W20 20787, volum 1 litru, sintetic
Ulei motor de înaltă tehnologie cu frecare scăzută realizat prin tehnologie de sinteză. Dezvoltat pentru cerințele ridicate ale Audi Porsche Seat Skoda și VW.Vâscozitatea mai mică a lubrifiantului Longlife IV asigură un comportament excelent la pornirea la rece și îmbunătățește eficiența motorului.Oferă o reducere suplimentară de cca. 1 5% în consum comparativ cu economisirea deja de combustibil a Longlife III.Tehnologia inovativă bazată pe p gamă nouă de aditivi garantează o protecție excelentă împotriva uzurii un motor mult mai curat și stabilitate mai mare la oxidare.Permite intervale de schimbare a uleiului extrem de lungi (WIV etc.)Proprietăți- comportament excelent de pornire la rece- rezistență excelentă la uzură- cea mai mare economie de combustibil- scurtează timpul de pornire- rezistență deosebită la oxidare- protecție optimă la utilizarea combustibilului E10- crește fiabilitatea operațională- testat pentru turbocompresoare și catalizatoareSpecificații și aprobări: API SP ∙ ILSAC GF-6ALiqui Moly recomandă acest ulei și pentru vehicolele care au nevoie de următorele specificații și aprobări:∙ ACEA C5∙ Porsche C20Date tehniceClasa SAE (uleiuri de motor) 0W-20 SAE J300Densitate la 15 ° C 0 835 g / cm³ DIN 51757Vâscozitate la 40 ° C 39 6 mm² / s ASTM D 7042-04Vâscozitate la 100 ° C 8 1 mm² / s ASTM D 7042-04Vâscozitate la -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684Vâscozitate la -35 ° C (CCS) <= 6200 mPas ASTM D 5293Indicele de vâscozitate 184 DIN ISO 2909HTHS la 150 ° C > = 2 6 mPas ASTM D 5481Punctul de curgere -60 ° C DIN ISO 3016Pierderea prin evaporare (Noack) 10 3% CEC-L-40-A-93Punct de aprindere 230 ° C DIN ISO 2592 TBN 8 1 mg KOH / g DIN ISO 3771Cenușă de sulfat <=0 8% DIN 51575Numărul de culoare (ASTM) Verde DIN ISO 2049Domenii de aplicarePentru diverse vehicule din gama Audi Porsche Seat Škoda și VW. Utilizabil numai pentru motoare pe benzină și diesel cu filtru de particule (de exemplu TSI TFSI TDI) care necesită un lubrifiant conform standardului VW 508 00/509 00 sau Porsche standard C20.Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și catalizatoare. După folosirea acestui ulei nu se recomandă intoarcerea la uleiul folosit anterior.RecomandareRespectati reglementările producatorului de funcționare ale vehiculului și motorului. Eficiența optimă este posibilă numai atunci când produsul este folosit neamestecat.